sobota, 28 lipca 2018

Las w słoiku - relacja z warsztatów

Wczoraj wzięłam udział w warsztatach "Las w słoiku" w naszej lokalnej kwiaciarni o dźwięcznej nazwie - Gynsi Pympek (dla osób spoza Śląska tłumaczę, że gynsi pympek to po prostu stokrotka).

Jestem zachwycona moim lasem. Ja poszłam w zieleń - rośliny, mech i kilka naturalnych dodatków. Ale wśród uczestniczek warsztatów każdy słój był inny - inne rośliny, dodatki i powstaje zupełnie nowa dekoracja.

Moja córka stwierdziła, że to jakby eksperyment - obserwacja lasu w miniaturze. Zobaczymy, jak długo u mnie pożyje, bo jestem znaną kilerką roślin 😉

Macie doświadczenia z takim lasem? Jakieś rady?

2 komentarze:

  1. Świetnie to wygląda.
    Kusi, by taki zrobić.Mam fajne pojemniki szklane, tylko muszę skombinować do nich zatyczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo wygląda pięknie i prawdopodobnie nie wymaga wielu starań w uprawie!

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)