piątek, 30 marca 2012

Świąteczne po raz ostatni...?

Witam :)

Miało już nie być kolejnych kartek świątecznych... ale zrobiły się jeszcze dwie :)





Pierwsza ze stempelkiem z Lemonade więc zgłaszam ją na wyzwanie # 39 Świętujemy Wielkanoc




Kwiatki robiłam sama po raz pierwszy :) Aż nie mogłam uwierzyć, że to takie proste. Duży kwiatek z organzy (chyba tak się ten materiał nazywa ;) ) a małe wycięte z brązowego papieru paczkowego, brzegi potuszowane. 




A druga na wzór tej. Tym razem w żywszych kolorach. Dobra energia aż od niej bije ;)




Pozdrawiam i doceniam, że ktoś w ogóle tu zagląda i jeszcze napisze parę słów :) Dzięki, dzięki, dzięki :)
Miłego dnia... i (podobno) zimowego weekendu!!


6 komentarzy:

  1. Ależ ja podziwiam Twoją pracowitość.Ja niestety tak jak napisałam wcześniej miewam zrywy.Raz najdzie mnie na jakieś ozdoby ,innym razem na karteczki i tak w kółko:)Moje kartki już porozsyłałam i o dziwo dostaję sygnały ,że już podochodziły w niektóre zakątki Polski:)Bo faktycznie święta tuż ,tuż:)Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać ale moje ciągle czekają na znaczki i wysłanie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo, moja droga. Postępy widzę gołym mym okiem ;D
    Kartki superowe a kwiatki to już w ogóle! Ja osobiście żadnego kwiecia jeszcze nie wykonałam, bo nie bardzo potrafię ;) A może potrafię, tylko o tym nie wiem, heh. Przyjdzie czas - spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogger dzisiaj świruje masakrycznie. Ciągle mu coś nie pasi i się zawiesza ;/ I potem muszę kasować podwójne komentarze hehm.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli to będą takie miłe komentarze to mogą być nawet potrójne ;)
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)