czwartek, 4 października 2012

Słodkości

Cześć :)

Niedawno udało mi się wygrać Candy u Klaudii z TEGO bloga.
Parę dni temu przyszła paczuszka a w niej... same cudowności :)


Własnoręcznie robione przez Klaudię podkładki pod kubki i broszki.
Poza tym kwiatki, wycinanki, wstążki, guziczki. No i oczywiście coś słodkiego :)
Dziękuję Ci bardzo!!!

Najbardziej zachwyciły mnie podkładki robione z papierowej wikliny. Są cudne :)))
Tak się prezentuje podkładka z moim ulubionym kubkiem do kawy :)


Jakiś czas temu ta też "ukulałam" dwie podkładki ale teraz widzę, jakie są mało udane...
Nie muszę chyba dodawać, że moja jest ta czarna ;-)


Nie wiem czemu ale nie umiem skręcić tych rurek, żeby były cieńsze...
No nic, teraz mam wzór :) I będę próbować!

Miłego dnia :)))
Paaa

2 komentarze:

  1. Oj,oj...czy Ty koleżanko nie chciałabyś za wiele umieć? :)))
    Gratuluję wygranej! Myślę,że jesteś szczęściarką:)Chyba w końcu muszę wrócić do życia bo wkoło tyle się dzieje:)))
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że przesyłka się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)