wtorek, 27 listopada 2012

Mikołajowo

Oto kolejne kartki świąteczne - tym razem z Mikołajem.
Bardzo spodobały mi się te obrazki :)  Fajny tworzą klimat :)







Papiery i obrazki to Galeria Papieru, tekturki scrap.com.pl, stemple Lemonade, wstążki i ćwieki Artimeno.
Złoty listek na pierwszej kartce dostałam od Kasi-Katki w ramach Candy - dzięki :)

Przy następnej okazji muszę Wam pokazać kartkę-list do Mikołaja, który wykonała moja starsza córa :)
Też z takim obrazkiem:)
Kartka wysłana, teraz czekamy na 6 grudnia i prezenty :)))

Pozdrawiam serdecznie,
paaa:*

4 komentarze:

  1. Obrazki Mikołajowe faktycznie klimatyczne.Widzę,że ,,ciastek'' ma się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki śliczne, widzę, że już zrobiłaś mnóstwo kartek świątecznych, ja mam dopiero 6 w dodatku czekają na umieszczenie ich na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,że święta coraz bliżej,super kartki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)