czwartek, 27 grudnia 2012

Babeczki

Witajcie po świętach :)
Jak Wam minęły? Zapewne zbyt szybko ;)

Dziś po tych wszystkich świątecznych kartkach z wielką przyjemnością pokażę Wam dwie kartki urodzinowe, na których główną ozdobą jest babeczka od Pauliny - dzięki :)
Na pierwszej babeczka kolorowana przez samą Paulinę, na drugiej przeze mnie - różnica jest niestety bardzo widoczna :/ Wydaje się, że kolorowanie to nic trudnego ale ja chyba nie mam do tego talentu... Albo po prostu muszę więcej ćwiczyć ;)





W obu przypadkach papier z kolekcji Herbatka dla dwojga z Galerii Papieru.

Kończąc temat chorób - w Wigilię byłyśmy na kontroli lekarskiej i po zapaleniu płuc zostało tylko wspomnienie :) Pobyt w szpitalu byłby zupełnie zbędny. Teraz tylko uważać, żeby córa znowu czegoś nie złapała... Byle do wiosny :)

Pozdrawiam, miłego wieczoru :)

7 komentarzy:

  1. Obie bardzo smakowite :) I ja nie wiem gdzie ty tą różnicę widzisz! :)
    I dziękuję ci bardzo za kartkę świąteczną ... ja niestety nie wysłałam bo nawet nie miałam co ... takie niedokończone badziewia miałam :( Za to twoja na honorowym miejscu już wisi na mojej tablicy korkowej nad biurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnicę widać gołym okiem;)
      Cieszę się, że kartka sie spodobała:)

      Usuń
  2. O jak fajnie ,że tematyka inna niż świąteczna:)
    ps.cieszę się,że Święta spędziliście w domu.Brzmi to nieco dziwnie ale przecież był taki niepotrzebny strach o szpital.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, było mnóstwo strachu. Ale wszystko skończyło się dobrze:)

      Usuń
  3. Piękne kartki! :) a u mnie dzisiaj ostatni świąteczny post, a potem już inna tematyka, ślubna znowu głównie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki! :) a u mnie dzisiaj ostatni świąteczny post, a potem już inna tematyka, ślubna znowu głównie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)