wtorek, 26 lutego 2013

Dziecięca

Wczoraj udało mi się zrobić jeszcze jedną kartkę wg mapki z Magicznej Kartki i zgłaszam ją tam na wyzwanie.

Tym razem wersja dziecięca z fajnym obrazkiem stemplowym, który dostałam kiedyś od Pauliny - dzięki:) Obrazek własnoręcznie (co widać) pokolorowany, niektóre elementy pokryte Glossy Accents. Motyl to stempel z Lemonade a kwiatki ze scrap.com.pl. Do tego tasiemka, wstążka, półperełki i perełki w płynie.

Wszystko samodzielnie wycięte myślę więc, że karteczka nadaje się także na niebanalne wyzwanie w Silesian Craft.

Obrazek na tych tasiemkach wygląda trochę jak kotylion, nie sądzicie? :)

Pozdrawiam:)))

8 komentarzy:

  1. Wesolutka.Na początku pomyślałam,że te misiaki siedzą w jajeczkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam takie samo skojarzenie ;)

      Usuń
  2. Super karteczka a i stempelek motylka mi znajomy - mam taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczna karteczka!Dziekuje za udzial w wyzwaniu Silesian Craft:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna...taka wesola ! Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)