piątek, 1 marca 2013

Szczęśliwa siódemka - wyniki Candy

Dziś króciutko wpadam tylko na chwilkę z wynikami Candy :)
Dziękuję za wszystkie zgłoszenia, życzenia, komentarze!!! Miło było je czytać :)
Witam także nowych obserwatorów - mam nadzieję, że będziecie dalej do mnie zaglądać i komentować :)

A teraz do rzeczy... W losowaniu pomógł mi Random. Niestety nie umiem umieścić tu obrazka z losowania
więc musicie uwierzyć na słowo, że wylosował numer..........


7

czyli Ilonę z bloga Moje Małe Rękodzieło!!!!!


Serdecznie gratuluję :)))
Przyślij proszę swoje dane na adres madebyasio@gmail.com.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za zabawę :)
Pozdrawiam i miłego weekendu życzę!

P.S. Jeśli lubicie takie zabawy i piękną biżuterię - zajrzyjcie do Joli :) Tam Zielone Candy :)))





11 komentarzy:

  1. Gratuluje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulujemy, i dizękujemy za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla szczęśliwej 7:) dziekuje za zabawe:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za miłą zabawę, gratuluje zwyciężczyni i pozdrawiam serdecznie wszystkich uczestników!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla szczęśliwie wylosowanej!
    A u Joli faktycznie jest Candy:))))))
    Dzięki! Kochana jesteś ale Ty już to pewnie wiesz:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko, wygrałam ...! ależ się cieszę !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu????? Jesteś tam??? Wysłałam Ci maila z prośbą o pomoc.Ratunku jednym słowem! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)