niedziela, 28 kwietnia 2013

Pudełko na album

Witam :-)

Niedawno zrobiłam albumik dla mojego małego chrześniaka i postanowiłam go ładnie zapakować.

Pudełek robić nie umiem - zawsze coś źle przytnę czy skleję - więc postawiłam na recycling pudełka po herbacie. Jakimś cudem okazało się, że ma idealne wymiary:)
Przypomniałam sobie, że na blogu Przyklej to! był kursik na takie pudełko i szybko zabrałam się do roboty.

Problemem okazał się kolor pudełka - granatowy + czerwony, trochę ciężko było go zamalować ale po 3 warstwach farby się udało :)

Potem przyszła kolej na ozdobienie papierkami - użyłam tej samej kolekcji, co w albumie czyli Malutkie szczęścia z Magicznej Kartki. Kolekcja jest rewelacyjna!!! Szczególnie wersja uniwersalna mnie zachwyciła :) Śliczne są te paski, kropki i romby ;)

Górę pudełka ozdobiłam wg mapki z wyzwania w Magicznej Kartce i tam je posyłam. Na boki przykleiłam romby wycięte z jednego z papierów. Środek też lekko ozdobiłam. Żeby łatwiej można było wyciągać album na spodzie zamonowałam tasiemkę.

Pudełko okazało się fajnym materiałem recyclingowym. Wykorzystałam także z niego 4 tekturowe przekładki, z których zrobiłam zakładki do książki:)

Albumik jeszcze nie został wręczony więc pokażę go innym razem.

Miłej niedzieli życzę :)

6 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko pięknie się prezentuje :) teraz czekam na album :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pudełeczko ;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pudełko, nie domyśliłabym się że to po herbacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne, precyzyjne i starannie wykonane pudełko :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)