piątek, 31 maja 2013

Album dla Kubusia

Pamiętacie pudełko na album, które pokazywałam jakiś czas temu? Album w końcu dotarł do właściciela więc mogę go pokazać :-)

Baza albumowa pochodzi z scrap.com, papiery Magiczna Kartka, tekturka z kobietą w ciąży to CraftFun.

Chciałam by album był płaski więc nie dodałam żadnych elementów trójwymiarowych. Ozdobami są jedynie elementy do wycięcia z kolekcji Małe szczęścia.

Mam nadzieję, że album zapełni się pięknymi zdjęciami i będzie fajną pamiątką :-)

P.S. Kolejność zdjęć znowu dziwaczna :/ jakbym ich nie zaznaczyła one i tak ustawiają się po swojemu! Wrrr...

3 komentarze:

  1. Podobają mi się te stonowane kolory, jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :) Delikatny i w moich ulubionych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory rzeczywiście urocze.Jeszcze podziwiam formę bo to byłoby dla mnie wyzwanie:)Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)