poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Jabłkowe zaproszenia

Na fali akcji "Jedz polskie jabłka na złość Putinowi" postanowiłam zrobić jabłkowe zaproszenia na urodziny moich córek. W pracy pomagała mi starsza, Zuzia.

Jabłko posłużyło nam jako stempel, domalowałyśmy potem ogonki, listki, a kontur pociągnęłyśmy czarną linią.

Do wykonania tych zaproszeń użyłyśmy najprostszych materiałów: farb plakatowych i czarnego mazaka. Potem tylko odbiłyśmy napis (Lemonade)  i gotowe :) Fajny efekt, prawda?

Zaproszenia zgłaszam na wyzwanie Na strychu FARBA.
Wymogiem jest podlinkowanie banerka ale niestety... Ja piszę z telefonu i nie umiem :/ Dlatego przekierowanie do wyzwania jest TU i TU i jeszcze TU. Może to wystarczy ;)

P.S. Postanowiłam, że w menu imprezowym jabłka będą motywem przewodnim i szukam fajnych przepisów. Także jeśli ktoś zna fajny przepis z jabłkami (sałatka, ciasto itp) to proszę pisać!!

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się bardzo ,ze to coś nowego i że dla dzieci a przede wszystkim ,że z dziećmi.Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł, fajne wykonanie. Jeśli chodzi o ciasta z jabłkami to polecam to : http://whiteplate.blogspot.com/2010/04/alzacka-tarta-z-jabkami.html - Jest pyszne:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, pomysłowe :)
    mam fajny sprawdzony przepis na szarlotkę:
    http://www.mojewypieki.com/przepis/szarlotka-sypana

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zaproszenia i super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super;) Profesjonalnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)