poniedziałek, 23 marca 2015

Jajo

Święta tuż tuż... Czas pomyśleć o wielkanocnych dekoracjach :)

Ja postawiłam na recycling i z zeszłorocznego wianka wymontowałam gniazdko. Włożyłam je do akrylowego jajka, które obwiązałam koronką, dodałam malutkiego motylka i sznurek do zawieszki. I tyle :)

Wyszła zawieszka w modnym stylu eko :)

Nie napracowałam się zbytnio a efekt bardzo mi się podoba. Nie mam jeszcze na czym zawiesić jajka, na razie spoczywa na słoiczku po jakimś kosmetyku - też recykling ;)

Jajo zgłaszam na wyzwanie CraftFun "Jajko z koronką"

Przepraszam za zdjęcia - jajko odbija krajobraz za oknem ;)

5 komentarzy:

  1. Pięknie wykonane, eleganckie i pełne uroku! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonane, eleganckie i pełne uroku! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ cudeńko! :))
    dziękuję za udział w naszym wyzwaniu i pozdrawiam, Aśko_DT CraftFun

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaja w jaju - świetny pomysł!Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna dekoracja - piękna i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)