poniedziałek, 8 czerwca 2015

Ślubny portfel


Ślub w rodzinie to duże wyzwanie :)
Musiałam zrobić więc coś ciekawego i nowego, bo przecież wszyscy wiedzą, jakie mam hobby.

Wymyśliłam więc, że powtórzę pomysł z tego posta KLIK tylko w wersji ślubnej.


A wyszło tak:





Ta forma kartki pozwala ukryć w środku dość dużo :)




Zamykanie na magnes jest fajnym gadżetem ;)




Ta kolekcja ma piękne wzory. Klasyczne i eleganckie.
Idealne na takie okazje.
A że sama Panna Młoda ceni prostotę nie dodawałam zbyt wiele ozdobników.

Jestem bardzo ciekawa, co o tym sądzicie :)



Kartkę portfel zgłaszam na wyzwanie Szuflady





2 komentarze:

  1. Urocza i bardzo praktyczna karteczka - na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie witam w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)