poniedziałek, 28 grudnia 2015

5 kalendarzy do druku od polskich blogerek

Szukałam ostatnio kalendarza do druku na pinterest.
Znalazłam kilka fajnych propozycji, jednak niemal wszystkie były z zagranicznych blogów.
A ja lubię to, co polskie :)

Oto 5 kalendarzy do pobrania ZA DARMO z polskich blogów:
(kolejność przypadkowa)



1.  JEST RUDO  - jest miejsce do zapisywania i fajne grafiki 

2. Blog ROZANECZKA - coś dla fanów Małej Mi ;)

3. HALOMISIU proponuje kalendarz poziomy z zaznaczonymi świętami

4. PIĄTY POKÓJ  - minimalistyczny z maźnięciem ;)

5. ŻYJ KOCHAJ TWÓRZ - piękne grafiki dla miłośników przyrody


Wszystkie moje propozycje są czarno-białe, bo takie lubię najbardziej.
Lubię też dużo miejsca do zapisywania.


Ja jeszcze nie zdecydowałam, który kalendarz wybiorę.
A Wy??
A może znaleźliście w sieci kalendarze, które przegapiłam?
Podajcie linka w komentarzu, chętnie zerknę :)



Pamiętajcie, że możecie drukować kalendarze tylko do użytku prywatnego!!

2 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróżnienie :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że polska blogosfera jest taka kreatywne i dzięki temu mamy w czym wybierać:) Miło mi ogromnie, że mój kalendarz znalazł się w Twoim zestawieniu!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)