czwartek, 19 kwietnia 2012

Kwieciście

Witam serdecznie :)

Dziś zaprezentuję kartkę bardzo wiosenną :) Już tak by się chciało powygrzewać się w słoneczku, pochodzić boso po trawie... a tu pogoda w kratkę :/
Jako, że do kwiatów nie mam dobrej ręki (potrafię zamordować nawet kaktusa!) na tej kartce stworzyłam swój własny ogródek:) Papierowy... ale też cieszy oko ;)




Kwiatki ręcznie robione, listki 3D i motylek z allegro, płotek z Craftfun i po raz pierwszy ręczne przeszycia!! Wyszło może niezbyt perfekcyjnie, palce potem bolały ale wyszło fajnie :) I nauczyłam się czegoś nowego :) Kurs znalazłam tu




Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- do Magicznej Kartki na  Wyzwanie kolorystyczne #1 - jest żółty, biały, różowy i baza szaro-niebieska
- do Kreatywnego Zakątka na Wyzwanie #8 - kolory żółty i fioletowy, kwiaty, liście, motyl
- do Silesian Craft na Wyzwanie Wiosenny spacer

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Oj, kobieto droga, mam tak samo z tymi kwiatami - nawet kaktus mi nie straszny, żeby go niepostrzeżenie wykończyć, heh ;)
    Ale o jeden krok jesteś do przodu - przynajmniej te "nie oddychające" pięknie ci wychodzą, bo ja nawet do papierowych ręki nie posiadam... no i tak fajnego ogródka zrobić sobie nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze: Ty ciągle mnie zaskakujesz nowinkami bo ja nawet jak je posiadam na stanie to zanim wytaszczę aparat...
    Po drugie:a myślałam ,że tylko ja nie mam ręki do kwiatków
    I po ostatnie:naprawdę mnie wciąż zaskakujesz :))))I to miło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, wiosennie i radośnie:)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam:)
    Ayeeda – Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wiosenna kompozycja !
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    Rydia - Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa, energetyczna karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiosenna kartka! Przyjemnie się robi patrząc :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)