poniedziałek, 25 czerwca 2012

Dla Taty

Wiem, wiem, Dzień Ojca był w sobotę...
Oto kartka na tą okazję dla mojego teścia - podobała się :)

Przepraszam za jakość zdjęć ale robione były w pochmurny dzień...


Papiery turkusowy Letni Poranek z Magicznej Kartki, serwetka, kwiatek, ćwiek i półperełki ze scrap.com.pl


Kartkę zgłaszam na wyzwanie Męska rzecz w Scrapek.pl


Nie chwaliłam się jeszcze ale ostatnio wygrałam w Craftfun bon do wykorzystania  w ich sklepie na 50 zł :)))))



Możecie się domyślać, jak bardzo się ucieszyłam :) W piątek przyszły zamówione tekturki... mmm, cudne :)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie :)
Dziękuję za komentarze :)
Paaa,
Asia

P.S. W lewym górnym rogu możecie mnie "polubić" ;)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :) Kartka jest rzeczywiście świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) Oj papier Magicznej Kartki jest zawsze boski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej i dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek.pl-Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Asiu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)