wtorek, 12 czerwca 2012

Jeansowo dla Taty

Witam :)

Zainspirowana wyzwaniem z serii Otwórz szufladę postanowiłam zmierzyć się z materią i tak oto powstała męska kartka na Dzień Ojca.

Wytyczne były takie:
- jeans (materiał lub papier) - u mnie TEN papier z Lemonade
- szycie - ręczne... co niestety widać :)
- kontrastowe kolory - kolor jeansu i czerwony



Baza to brązowy papier wizytówkowy.


Kwiatki własnoręcznie robione, ramka od Agnieszki


Ręczne szycie (jakby ktoś nie zauważył :D). Chyba wybrałam zbyt duży kaliber igły ;)

Kartkę zgłaszam też do Scrap Marketu na wyzwanie Projekt dla mężczyzny

Dziś mecz Polska-Rosja... ja już się denerwuję :)
Będzie co ma być, nie?

Pozdrawiam serdecznie!!!

6 komentarzy:

  1. Śliczna kartka i te kwiatuszki rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ....wszyscy wkoło tak przeżywają ,że i mnie udzieliły się piłkarskie emocje! :)No i nie mam czasu na bloga:)
    To trzymamy kciuki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka Asiu. Fajnie wkomponowałaś ten jeans. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka :) Super kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna karteczka, na Dzień Ojca idealna ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)