czwartek, 3 października 2013

"Sto lat" dla mężczyzny

Kartki męskie zawsze są dla mnie problematyczne. Tym razem postawiłam na kartkę z tagiem wzorowaną na kartce Chimery, którą liftują dziewczyny z TDZ i zapraszają do wspólnej zabawy. To moja druga interpretacja tematu i znowu trochę pozmieniałam ;)

Wyciągany tag ma z tyłu kieszonkę na kupon totolotka. Z przodu napis w formie proporczyków. Trybiki potuszowane i pociągnięte Crackle Accents.

Ogólnie spodobała mi się taka forma kartki - niby prosta a ciekawa.
Co Wy o niej sądzicie?

Zgłaszam ją na aktualne wyzwanie scrap.com.pl KLIK

4 komentarze:

  1. super te trybiki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Asiu. Pieknie Ci wyszło.
    Muszę Ci przyznać, że mi też się spodobała ta karteczka. Tez o niej pomyślałam, że niby taka prosta a ciekawa i inna niż wszystkie :D
    Warto tak eksperymentować :D
    Dzięki że się przyłączyłas do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)