sobota, 5 października 2013

Notes Zosi

Niedawno pytałam Was czy lubicie notesy. Ja mam kilka notesów, kalendarz książkowy a i tak wszystko zapisuję w kalendarzu ściennym ;)
Ale czasem przydają się jakieś karteczki w torebce, by móc coś zapisać.

Stworzyłam więc takie opakowanie na białe małe karteczki w kostce dla mojej koleżanki, która kiedyś mnie poratowała takimi karteczkami.
Notesik zrobiony z myślą o noszeniu go w torebce więc jest płaski i bez ozdób.

Papiery UHK, trochę tuszu, trochę gazy, wstążka i gotowe :)

Miły drobiazg by sprawić komuś przyjemność :)

I mnie w końcu dopadło przeziębienie :( Brrr... Wskakuję pod kocyk!
Udanego weekendu życzę :)

4 komentarze:

  1. Najwyraźniej Cie zaraziłam ...Taką mamy przeziębieniową porę.A notesik przydatny i śliczny.Ja bym jeszcze musiała mieć opcję z długopisem bo ciągle szukam czegoś do pisania..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to przez Ciebie to przeziębienie! Oj, Ty niedobra, żeby tak ludzi przez kabelek zarażać ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł:)I piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny a co najważniejsze na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)