czwartek, 28 stycznia 2016

Zrób ozdobną wklejkę do koperty DIY

Chcesz ozdobić kopertę, żeby w środku też wyglądała pięknie?
A przy okazji pasowała do kartki?

Mam dla Ciebie kurs krok po kroku

zrób ozdobną wklejkę do koperty


Co potrzebujesz:

- dowolna koperta do ozdobienia
- kawałek tektury na szablon
- papier ozdobny lub wydruk
- nożyczki, linijka (lub gilotyna/trymer)
- ołówek
-klej


Ja chciałam ozdobić kopertę do kartki walentynkowej, którą pokazywałam ostatnio.
Wydrukowałam napis "love", by pasował do papieru użytego na kartce.
Baza i koperta z zestawu kraft Papermanii.



 1. Odrysuj kopertę na grubszym papierze 


2. Tak powinno to wyglądać


3. Wytnij szablon i pomniejsz go o 0,5 cm z każdego boku i 1 cm od dołu.

Góry szablonu nie zmniejszamy!

4. Przymierz czy szablon pasuje do koperty - w razie czego dotnij szablon


5. Następnie odrysuj szablon na papierze ozdobnym (z drugiej strony oczywiście)


6. Przymierz czy dobrze wygląda w kopercie


7. Zamknij kopertę z papierem w środku - stworzysz w ten sposób linię bigowania


8. Przyklej papier do klapki koperty i zamknij ją



I ozdobna wkładka gotowa :) 


Pracy niewiele a świetny efekt.
W ten sposób powstało też kilka innych kopert, ale o tym następnym razem.



Mam tremę, bo to mój pierwszy kurs DIY.
Dajcie znać czy jest zrozumiały :)
W razie czego chętnie odpowiem na pytania.

Będzie mi miło, jeśli skorzystacie z kursu!

11 komentarzy:

  1. Bombowy;) Wszystko jasne jak słońce ;) Fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, drobny detal a tak wiele daje:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tymi kopertkami :) Kursik na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł i kursik zrozumiały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że się przyda :)

      Usuń
  5. Czy kleisz zwykłym klejem? Nie robia się bable?

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu trafił na dobre wytłumaczenie mojego problemu! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)