wtorek, 1 kwietnia 2014

Jajka małe i duże

Dziś trochę więcej o jajkach w materiale :)

Pomysł mnie tak zachwycił, że zrobiłam ich już kilkanaście - małych i dużych. Część trafiła do mojej siostry, a część pójdzie na przedszkolny kiermasz świąteczny. Żeby coś zostało dla mnie, będę musiała kilka dorobić - ale to przyjemna praca :)

Jajka zrobione wg TEGO kursu.
Z porad technicznych mogę dodać, że najlepszy materiał do ozdabiania to lekko rozciągliwa bawełna.
Ja nakupiłam 1,5kg różnych ubrań w szmateksie za całe 3 (!!!) złote. Niezły interes zwłaszcza, że zyskałam jeszcze kilkanaście fajnych guzików :) Niestety wszystkie materiały grubsze i nierozciągliwe okazały się trudne w ładnym ułożeniu - po prostu robią się marszczenia. Ale warto próbować, bo efekt jest bardzo fajny :)

Wśród tych materiałowych jajek zaplątały też dwa sznurkowe.

To teraz zapraszam Was na ajerkoniak, bo wszystkie jaja podane są w kieliszkach ;)

P.S. Dziś Prima Aprilis - bądźcie czujni ;)

4 komentarze:

  1. To w czerwoną kratkę jest boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie jest idealny materiał - cienki i lekko rozciągliwy. Wcześniej to była sukienka z trzema deseniami - kratka, kropki i kwiatuszki!! Wyobrażasz sobie, jak ładna ona była ;)

      Usuń
  2. super się prezentują, pięknie wykonane i super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał łał łał co za produkcja!!! Śliczniutkie są :D
    P.S. Dziękuję za informacje dzisiaj o pasmanteriach uratowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)