piątek, 11 kwietnia 2014

Niebieski wianek

Niedawno zrobiłam do pokoju mojej córki wianek. Niebieski, bo lubię ten kolor, poza tym pasuje do pokoju ;)

Wianek jest na małej bazie styropianowej. Okręciłam ją sznurkiem, co okazało się zbyt żmudnym zajęciem dla takiego niecierpliwca jak ja ;) Dlatego nie jest to zbyt precyzyjnie wykonane ale co tam... i tak mi się podoba :)

Reszta ozdób to wstążka, kawałek gazy, różne kwiatki, pręciki, motylki z masy plastycznej i mój ulubiony ostatnio akcent - badzik z CraftFun budka dla ptaków.

Robiłam go myśląc o Wielkanocy ale chciałam żeby trochę dłużej powisiał, dlatego jest bez jajeczek itp. Jest po prostu wiosenny :)

Jak Wam się podoba?

Miłego weekendu życzę :)
Dziś do moich córek przychodzą kuzynki na noc. Razem będą 4 dziewczynki w wieku od 3 do 7 lat... Przeżyję to???? ;)

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Prześliczny, bardzo mi się podobają takie wianki dekoracyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie bardzo przepadam za kolorem niebieskim tak ten błękit jest śliczny i te żółte kwiatki, efekt super! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)