niedziela, 11 maja 2014

Komunijna dla chłopca

Kartka dla małego Komunisty ;)
Skromna i stonowana - odpowiednia do okazji.

Okrągły napis dostałam od Joli - dzięki :* Papier to Magiczna Kartka, kwiaty Rapakivi, taśma washi z empiku.

A propos taśm - będę miała dla Was małe candy :) ale to następnym razem.

I jeszcze krótka relacja ze zlotu w Katowicach (niestety nie pomyślałam o zdjęciach!). Pierwsza myśl - bardzo dużo ludzi. Druga myśl - szkoda, że nie mam więcej pieniędzy ;)

Obkupiłam się na tyle, na ile mogłam - trochę kwiatów, trochę dodatków, trochę papierów - m.in. nowa kolekcja Galerii Papieru Wiek Niewinności.

Miałam też okazję spróbować kolorowania promarkerami i muszę powiedzieć, że bardzo mi się to spodobało! Gdybym tylko miała jakieś wolne fundusze... ;)

3 komentarze:

  1. Karteczka bardzo elegancka, a zloty scrapowe mają to do siebie, że zawsze jest za mało pieniędzy, a zbyt wiele rzeczy do kupienia :) Mnie to czeka już w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej...to naprawdę ode mnie napis? Wprawdzie wydał mi się znajomy :)ps.już Ci zazdroszczę tych zakupów:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)