środa, 26 listopada 2014

Kalendarz adwentowy

Jest! Mam! Zrobiłam!!

Mój pierwszy kalendarz adwentowy :)

Najpierw miałam problem zdecydować, jaki ma być... To naprawdę nie jest takie proste ;)

W końcu zdecydowałam się na kalendarz na bazie kubeczków jednorazowych do kawy. Kupiłam więc takie w dwóch rozmiarach, spodobała mi się ich faktura - dzięki temu nie musiałam ich dodatkowo oklejać papierem, pomalowałam dość niedbale gesso, nacięłam brzegi i gotowe :)

Ozdobę stanowią gwiazdki - z braku maszynki wycięte ręcznie. Na gwiazdkach pojawiają się cyfry UHK Gallery a także gdzieniegdzie elementy do wycinania z Galerii Papieru i GoScrap.
Gwiazdki z papierów Galerii, UHK i Rapakivi. Wszystko w tonacji biało-zielono-czerwono-brązowej :)

Najbardziej wyczerpujące i bolesne (!!!) okazało się nitowanie. Cała reszta była prawdziwą przyjemnością :)
Teraz pozostaje mi powrzucać cukierki i karteczki z zadaniami do środka. Dzieci już się cieszą... Ja też :D

Kalendarz obfituje w gwiazdki, dlatego z czystym sercem zgłaszam go na wyzwanie CraftFun "Gwiazdy, gwiazdeczki" KLIK

Uwaga, dużo zdjęć ;)

5 komentarzy:

  1. Super pomysł! Takiego jeszcze nie widziałam :D A efekt końcowy nie ma co rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wykonana praca! Świetny pomysł, dzieci będą miały super zabawę w grudniu:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pracochłonna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy pomysł :)
    dzięki, że zajrzałaś do KTM :)
    z przyjemnością zerknęłam na Twój pomysł!! :)
    Pozdrawiam
    tynka/Klub Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)