środa, 19 listopada 2014

Pomaganie...

... jest fajne :)

Jakiś czas temu Madzik na swoim blogu zapraszała do włączenia się do akcji pomocy p. Agnieszce z Leszna KLIK.
Moja paczuszka z kartkami jest już spakowana tylko ciągle nie mogę dojść na pocztę ;) Ale obiecuję, że do końca listopada dotrze na miejsce!!

A może Wy też dołączycie do akcji? Zapraszam, bo pomaganie jest przecież fajne - zwłaszcza przed świętami :)

Na kiermasz wysyłam poniższe kartki a także te reniferowe i gwiazdkowe z poprzednich postów i kilka innych na różne okazje, bo nie samymi świętami człowiek żyje ;)

1 komentarz:

  1. Pewnie, że pomaganie jest fajne :) Ja właśnie jestem w trakcie robienia szyciowej paczki na przedświąteczny kiermasz Caritasu :) Im więcej szyję, tym więcej mam pomysłów co jeszcze zrobić!
    Obie kartki wyszły rewelacyjnie :)

    No i jeszcze zapraszam Cię tutaj: http://improwizujac.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)