niedziela, 20 maja 2012

Kochanej Mamie

Dzień Matki zbliża się coraz bardziej. Czas pomyśleć o miłych upominkach dla naszych Mam.

Ja zrobiłam kilka kopertówek, które pokazywałam tu i kilka normalnych kartek - tym razem kwadratowych. Poszłam w niebieskości... a dlaczego to okaże się na końcu posta :)

Pierwsza z sercem inspirowana trochę tymi kartkami Agnieszki z Galerii Rae a trochę kartkami z drzewkiem Mamuty.

Papier bazowy z Galerii Papieru, kwiatki wycięte z niebieskiego papieru wizytówkowego, ręczne przeszycia, w rogach niebieskie cyrkonie.





Są świecidełka więc zgłaszam tą kartkę na wyzwanie Szuflady Diamentowy Połysk

Druga kartka z odginanym rogiem inspirowana tymi kartkami z Galerii Papieru, Tak mi się spodobał efekt tych kwiatów "wychodzących" z wnętrza, że musiałam coś podobnego zrobić. Oto co mi wyszło :)



Papier - Galeria Papieru Przedwiośnie. Cudny jest ten papier... i znowu w promocji :) Kuszące!!



Kwiatki ręcznie robione z filtrów do kawy :)


Tą kartkę zgłaszam na wyzwanie dzień Matki do Scrap Marketu

Kartki na tyle się podobały, że mam zamówienie na następne :)
A Wam jak się podobają? Moim zdaniem takie niebieskości są wyjątkowo wdzięczne na Dzień Matki :)

A to wspomniana inspiracja :) Prosto z ogródka siostry :)


Pozdrawiam i miłej niedzieli :)

3 komentarze:

Dziękuję za Twoją opinię :)