wtorek, 8 maja 2012

Kopertówka po raz pierwszy

Witam serdecznie :)

Tak jak pisałam ostatnio, parę rzeczy mam "rozgrzebanych" :) Między innymi ruszyła produkcja kopertówek.
To moje pierwsze próby z taką formą kartki i muszę powiedzieć, że bardzo fajnie mi się je robiło.
Na razie pokażę tylko jedną, bo reszta jest jeszcze w stanie surowym ;)

Kopertówka robiona wg kursu Lemonade z wykorzystaniem bloku technicznego jako bazy. Dzięki temu mogłam wykorzystać papier w rozmiarze 20x20cm - tu akurat Traditional Laura Ashley.




Kartka ozdobiona własnoręcznie robionymi kwiatkami z papieru paczkowego (szczerze go pokochałam!), duży zrobiony wg kursu Mamuty, brzegi potuszowane, stempel z Lemonade.



Kartka powędruje dla mojej teściowej :) Mam nadzieję, że się ucieszy.

Resztę kopertówek planuję wykonać z okazji Dnia Matki, który już tuż, tuż... :)
A po drodze jeszcze kilka innych okazji... maj to w mojej rodzinie dość imprezowy miesiąc :) Mam nadzieję, że ze wszystkim zdążę!!
Teraz czekam na przesyłkę z Lemonade i już przebieram nogami, bo nie mogę się jej doczekać :) Oby doszła jak najszybciej!! A wczoraj nie mogąc się oprzeć, kilka rzeczy dokupiłam w scrap.com.pl - szczególnie polecam świetną kolekcję piłkarską dostępną TU. Jako wielki kibic już nie mogę się doczekać Euro - jeszcze tylko miesiąc!!!!! :))))))

Życzę miłego dnia:)
Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)

3 komentarze:

  1. Bardzo z Ciebie pracowita kobieta co szczerze podziwiam:)A karteczka doszła:)
    DZIĘKUJĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie straszny leń jestem :) Ale jak trzeba to trzeba ;) Cieszę się, że doszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też robię wg tego schematu. :)
    Śliczna jest i oby więcej takich! :))
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)