środa, 2 maja 2012

Świdrygałkowe szaleństwo :)

Dziś pochwalę się cudnym prezentem, który właśnie otrzymałam :)
Prezent od Joli z bloga Świdrygałkowego z okazji tysięcznego wejścia na jej blog :)
Dodam, że prezent zupełnie nie współmierny do zasług!!! Jolu, przesadziłaś z tymi cudownościami :)
Ale jestem baaardzo szczęśliwa :)
Dzięki, dzięki, dzięki :) Jesteś kochana :*

A oto szczegóły:



Piękna kartka z całkiem niezłą laską ;) Świetnie pomyślane pudełko, a w środku czają się...




Przecudnej urody awenturynowe kolczyki i fantastyczna rzemieniowa bransoletka.

Awenturynem kiedyś zachwyciłam się w komentarzu na blogu Joli, a ona sobie to zapamiętała  i mnie nim uszczęśliwiła :) Do oczu faktycznie pasują :) ale nie tylko do oczu!!! Są super!!
A i bransoletka jest trafiona w dziesiątkę!! To moje kolory :))

Ogólnie jestem zachwycona i z ręką na sercu mogę polecić biżuterię i kartki Joli wszystkim, którzy szukają niebanalnych prezentów :)
Zajrzyjcie na jej bloga, zachwyćcie się i... kupujcie TU

Pozdrawiam serdecznie :)


2 komentarze:

  1. O matko!!!! Aleś Ty mnie dziewczyno wychwaliła:))))
    Warto było wysłać Ci drobiazg:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, dobrze wiesz, że to nie drobiazg!! A pochwały się należą! I już :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)