piątek, 14 czerwca 2013

Kolorowe kredki

Niedawno podziwiałam u Basi fantastyczne kartki kredki jako podziękowania dla nauczycieli. I postanowiłam sama podobne zrobić - mam nadzieję, że Basia nie będzie miała mi za złe :) Moje nawet się nie umywają do tych cudnych kredek z sówkami!

Wyszły trochę grubaski - wymiary 13x18. Dodatków jest niewiele by zmieściły się do kopert. Papiery z Magicznej Kartki, Galerii Papieru i artystyczny.com, kwiatuszki allegro.pl.

Efekt mi się podoba... I to bardzo ;-) powstanie jeszcze kilka takich!

Miłego weekendu!
Dzięki za komentarze:-)

Wciąż czekam na obserwatora nr 100 - będzie Candy :)

5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł- podkupuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. forma kredki świetna na zakończenie roku szkolnego, Pani na pewno będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z takimi formami kartek.Ja właśnie tworzę na zakończenie roku szkolnego ale nie wyszły mi takie ładne..

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)