środa, 5 czerwca 2013

Przepiśnik

Ostatnio "wzięło" mnie na przepiśniki. Podziwiałam je od dawna m.in. u Madzika i Doroty i postanowiłam sama spróbować :-)

Na pierwszy ogień poszedł najprostszy sposób czyli oklejenie zeszytu i dodanie parę dodatków. Kupiłam fajny biały zeszyt w twardej oprawie i zaczęłam zabawę :-)

Użyłam papierów z kolekcji Furteczka scrap.com.pl. Wydawały mi się idealne do przepiśnika :-)
Babeczka i motyle to motywy z serwetek zaprasowane z pomocą folii spożywczej na papierze. To naprawdę fajny sposób na ewentualne braki w papierach :-) (kolejne tego dowody już wkrótce).
Zawieszkę dzbanuszek kupiłam w niedzielę na Jarmarku w Chorzowie Batorym - prawda, że jest urocza?

Przepiśnik zgłaszam na aktualne wyzwanie w scrap.com.pl.

Powstały jeszcze inne przepiśniki, każdy inny, inną metodą zrobiony. Wkrótce je pokażę :-)

Witam nowych obserwatorów :-) jest już Was 99 osób!
Z okazji setki postaram się zorganizować małe Candy :-)

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. BArdzo ładny. A tej metody z serwetką muszę spróbować :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie kiedyś taki wykonać bo mój wygląda jak by miał ze sto lat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny! motylki wspaniały pomysł tak jak malutka zawieszka przy "zakładce"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)