poniedziałek, 30 lipca 2012

Paski i kropki

Dziś wesoło, różowo i dziewczęco :)
Z cudnymi papierami Honey and Hugs Papermanii z artystyczny.com.pl w roli głównej

Pierwsza kartka w paski z sówką :)) Czyż nie jest ona urocza??


Kartkę zgłaszam na wyzwanie Na strychu "W paski"



Druga w kropki z tęczową gromadką ;)



Kartki proste, może wręcz dziecięco proste... ale ja chyba lubię taką prostotę :)

A Wy lubicie motyw pasków i kropek?? Bo ja uwielbiam... szczególnie paski :D
Kto mnie zna, wie, że przeważnie mam na sobie coś w paski. A jeśli nie ja - to moje dzieci ;)
Taki ze mnie pasiaków fan :D

Pozdrawiam pasiasto :*



7 komentarzy:

  1. obydwie piękne, a ja dla odmiany chyba bardziej lubię kropki ;) - na kartkach oczywiście bo jak się tak zastanowię to ubrań w paski znajdę u siebie znacznie więcej niż w kropki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę ,znikam na trochę a tu tyle się dzieje!:) Paseczki,kropeczki ..też uwielbiam!Mieliśmy kiedyś kanapę w paski co wynikało właśnie z mojej słabości.
    Pozdrawiam z cudnego Mazowsza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanego wypoczynku :)
      Kanapa w paski... ehhh, marzenie ;)

      Usuń
  3. Aj no te pasiaki to już zauważyłam :D hi hi hi :) Mnie się na kimś paski podobają tylko nie ma mnie:P A karteczki przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczna sówka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Na Strychu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka w paseczki i sowa -wspaniałe połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sówki! Po prostu pasjami!
    Karteluchy przecudne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)