środa, 11 lipca 2012

Romantic Melody vol. 2

Dziś druga kartka z papieru Romantic Melody z Lemonade. Też ślubna :)
Ten papier przeleżał swoje a okazało się, że fajnie mi się z nim  pracuje... może sobie dokupię ;)



Główną ozdobą kartki jest przepiękna tekturka Młodej Pary z Craftfun. Wydaje mi się, że to ona "robi" całą kartkę :)





Na dole sukni Panny Młodej umieściłam falbanę kwiatków wyciętych dziurkaczem z niebiesko-szarej kalki.
Kwiatki ozdobiłam perełkami w płynie. Półperełki zdobią rogi kartki.


Stempel z zestawu Basic z Lemonade, ćwiek ze scrap.com.pl a kwiatki dostałam od Agnieszki w ramach Podaj dalej.

Użyłam kalki więc zgłaszam tą kartkę na wyzwanie z kalką w Artimeno

Kartka jest prosta i bez wielu ozdób... choć podziwiam Wasze prace, w których nieraz dużo się dzieje - dużo kwiatów, ozdób - ja jakoś nie umiem tak :(
Może to kwestia wprawy? Doświadczenia? Może po prostu boję się pójść na całość ;)

A Wam, która z kartek z papieru Romantic Melody podoba się bardziej??
Mnie skradła serce ta tekturka z Parą Młodą... :)

Pozdrawiam






10 komentarzy:

  1. Asiu! Ta tekturka jest po prostu świetna.I naprawdę jak dla mnie jest tak wymowna,że nie trzeba już zbyt wielu ozdób:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ! to chyba nie kwestia umienia - nieumienia. Po prostu masz swój indywidualny styl :-))

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!
    pozdrawiam serdecznie
    hania

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię prostotę sama nie pcham nic na siłę do kartki. Mnie jak zwykle się podoba, ten papier idealnie przypasował :) a kwiatuszki z kalki boskie, eleganckie.
    Kartka mimo iż prosta to ma swój urok, romantyzm i magię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest piękna i elegancka, te kwiatki z kalki u dołu sukni dodały jej takiej lekkości, delikatności. Papiery faktycznie świetne, chyba też muszę sobie kupic:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna kartka
    Ja bardzo lubie takie proste kartki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest bardzo elegancka. Zresztą prostota zawsze jest stylowa. Kwiatki z kalki zachwyciły mnie i jak tylko dostanę taką ładną kalkę spróbuję zrobić z niej ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta kartka :) Czasem jak jest mniej elementów to kartka lepiej wygląda i dużo osób właśnie takie lubi, z resztą ten papier już sam w sobie jest bardzo ozdobny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna romantyczka karteczka
    dziękuje za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza i elegancka! ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)