poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Retro

Cześć :)

Dziś kolejna kopertówka idealna na ślub lub na rocznicę ślubu. A to za sprawą obrazka retro z Galerii Papieru. Specjalnie nie dawałam napisu, żeby kartka była bardziej uniwersalna.



Papier to też Galeria Papieru.
Zawsze lubiłam połączenie żółtego i fioletu :-) dlatego wybrałam dodatki w tym odcieniu - szeroka wstążka i biało-fioletowa bawełniana koronka (oczywiście z szafy Babci).


Obrazek oprawiony w koronkową ramkę z CraftFun, perłowe ćwieki  ze scrap.com.pl, do tego kwiatki  z Rapakivi.


Kopertówka zawiera tekturkę z CraftFunu więc zgłaszam ją tam na wyzwanie#7.
Obawiam się, że zdominuję to wyzwanie ;-)
To już moja kolejna kartka... ale craftfunowe tekturki darzę miłością wielką ;-) i nie mogę się powstrzymać!

Miłego poniedziałku :)))
Paaa

4 komentarze:

  1. Jakie to cudne!! Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I chyba mnie zaraziłaś ta miłością bo w końcu muszę tam coś kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka!!! Uwielbiam papiery Galeriowe, więc może czas na coś z CraftFun?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas najwyższy na coś z CraftFun! :))) pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)