niedziela, 26 sierpnia 2012

Z motylem

Witajcie w ten jesienny poranek...

Przynajmniej u mnie jest jesiennie - szaro-buro, ponuro i pada...
Najprzyjemniej byłoby przespać taki dzień. Ale co zrobić, obowiązki wzywają ;-)

Mam nadzieję, że kartka, którą dziś Wam pokażę nieco rozjaśni ten ponury dzień.

Kartka z główną ozdobą w postaci tekturowego motyla z TEGO zestawu z CraftFun :-)


Papier z artystyczny.com.pl (niestety nie pamiętam nazwy), stempel kwiat i liquid pearls ze scrap.com.pl, napis Lemonade.


W pierwszej wersji kartka a raczej motyl wyglądał tak:


Ale postanowiłam dodać mu koloru. Potuszowałam skrzydełka odcieniami żółtego i fioletu, które występują w motywie na papierze...
I już sama nie wiem, jak było lepiej...
Wersja pokolorowana jest chyba ostateczna...
A Wam, która wersja się bardziej podoba?

Kartkę zgłaszam do:
Silesian Craft na skrzydlate wyzwanie
CraftFun na tekturkowe wyzwanie

Pozdrawiam Was gorąco :)
Buziaki,
Asia

P.S. Dzięki za pomysły, jak zagospodarować słoik - Kasia zasugerowała, że mogą tam zamieszkać np. kwiatki i to był strzał w 10!!! Zaraz sklepowe kwiatki znajdą nowy dom :))

2 komentarze:

  1. Ja wolę motylka bez koloru ale z drugiej strony ten z kolorkiem taki jakby żywszy.To kwestia gustu.Nigdy nie zadowolimy wszystkich:)
    U nas pogoda wprawdzie trochę mokrawa ale nie jest źle bo zaczyna wyglądać słoneczko:)
    Pozdrawiam Cię pracusiu;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka u mnie zimno ale nie pada

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)