wtorek, 21 sierpnia 2012

Skromnie na chrzest

Dziś przedstawiam kartki na chrzest - skromne, bez wielu dodatków.

W zasadzie główną ozdobą jest piękny tekturkowy napis pochodzący z CraftFun.

Pierwsza kartka wg mnie jest uniwersalna choć może dla większości kolory są bardziej chłopięce.
Papier i wycięta serwetka z kolekcji Letni Poranek Magicznej Kartki.




Druga kartka jest dla dziewczynki... no, chyba że ktoś odważy się wręczyć fioletową kartkę chłopcu ;-)
Papier, kwiatek i gałązkę dostałam od Agnieszki w ramach zabawy "Podaj dalej".
Ćwiek i samoprzylepne kamyczki ze scrapek.pl.



Jest motyw roślinny więc zgłaszam kartkę na roślinne wyzwanie w Scrapgangu

A jako, że obie kartki są ozdobione tekturką CraftFunu zgłaszam je tam na tekturkowe wyzwanie :)

Dziś trochę odpoczynku od upału... przynajmniej na razie :)
Ponoć popołudniu możliwe kolejne burze... Nie mogę się doczekać ;-)

Pozdrawiam serdecznie!!!

P.S. Dzięki za tak miłe komentarze pod ostatnim decoupage'owym postem :))) Aż chce się jeszcze tworzyć!

Aaaaa, i jeszcze jedno - dziś Joanny :))) Wszystkim Asiom obchodzącym imieniny (w przeciwieństwie do mnie) składam najlepsze życzenia!!!





6 komentarzy:

  1. Ten napis jest cudowny.Dobrze,że wiem gdzie można go nabyć:)Ja odważyłabym się wręczyć fioletową kartką chłopcu bo nie lubię takich zaszeregowań kolorystycznych:)
    Ty mi lepiej nic nie wspominaj o burzach...bo ja to za nimi nie przepadam:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, podoba mi się, że nie są nadmiernie przeładowane ozdóbkami. Napis rzeczywiście świetny! A fiolet - akurat ulubiony kolor mojego syna, więc ja bym właśnie chłopcu dała tę fioletową :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, okazuje się, że mam ograniczone horyzonty z tymi kolorami... :-D

      Usuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)